top of page
Mūsu projekti

Tilts pār Salacas upi Salacgrīvā
Jauna tilta izbūve pār Salacu Salacgrīvā, uz Tallinas šosejas (A1). Esošais tilts tiks pilnībā nojaukts un tā vietā uzbūvēts jauns četru laidumu tēraudbetona siju tilts ar uzlabotu infrastruktūru gājējiem.
Abās tilta pusēs zemtilta daļā paredzēts izveidot gājēju ietvi — Ainažu pusē tā tiks savienota ar esošo ietves konstrukciju gar Salacas upi, savukārt Rīgas pusē ietve būs lokāla, ar jaunām kāpnēm galā. Gājēju infrastruktūra tiks izbūvēta arī uz tilta.
Tilts pār Salacu uz valsts galvenā autoceļa Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži) (A1) ietilpst Eiropas transporta tīklā (TEN-T), kā arī ir Eiropas nozīmes autoceļu maršruta E67 jeb Via Baltica posms, kas nodrošina vietējo un starpvalstu satiksmi, kā arī militāro mobilitāti.
Lai nodrošinātu satiksmi būvdarbu laikā, tiks izbūvēts pagaidu tilts. Projektu līdzfinansē Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments (EISI).
Abās tilta pusēs zemtilta daļā paredzēts izveidot gājēju ietvi — Ainažu pusē tā tiks savienota ar esošo ietves konstrukciju gar Salacas upi, savukārt Rīgas pusē ietve būs lokāla, ar jaunām kāpnēm galā. Gājēju infrastruktūra tiks izbūvēta arī uz tilta.
Tilts pār Salacu uz valsts galvenā autoceļa Rīga (Baltezers) – Igaunijas robeža (Ainaži) (A1) ietilpst Eiropas transporta tīklā (TEN-T), kā arī ir Eiropas nozīmes autoceļu maršruta E67 jeb Via Baltica posms, kas nodrošina vietējo un starpvalstu satiksmi, kā arī militāro mobilitāti.
Lai nodrošinātu satiksmi būvdarbu laikā, tiks izbūvēts pagaidu tilts. Projektu līdzfinansē Eiropas infrastruktūras savienošanas instruments (EISI).

Satiksmes pārvads no Tvaika ielas uz Kundziņsalu
Projekts paredz nodrošināt tiešu Kundziņsalas savienojumu ar Rīgas pilsētas arteriālo ceļu tīklu, uzlabojot transporta mobilitāti ostas teritorijā, kā arī nodrošinot kravu transportam un iedzīvotājiem ērtāku piekļuvi Kundziņsalai.
Būvprojekts paredz 863,5 metrus gara pārvada izbūvi, kas savienos Tvaika ielu ar Kundziņsalas publisko teritoriju un Rīgas brīvostas industriālo teritoriju abos Sarkandaugavas attekas krastos. Pārvads atbilstoši trases plānam šķērsos trīs dzelzceļa sliežu ceļus, virszemes naftas cauruļvadu divās vietās, kā arī Sarkandaugavas atteku, secīgi pieslēdzoties Tvaika ielai un iepriekš izbūvētajam Daudersalas pārvadam.
Projekta ietvaros tiks izbūvēta gājēju ietve, riteņbraucēju un transportlīdzekļu ceļu tīkls ar satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem, kā arī uzstādīti labiekārtojuma elementi. Ūdensatvades nodrošināšanai tiks pārbūvēta esošā un izbūvēta jauna lietus kanalizācijas sistēma, kā arī izbūvētas infiltrācijas akas vai gūlijas.
Pārvadam būs būtiska nozīme kravas transporta novirzīšanai no pilsētas centra, veidojot apvedceļus (savienojums ar Daudersalas pārvadu, Austrumu maģistrāli, Dienvidu tiltu un Čakstes gatvi). Pārvada izbūve uzlabos satiksmes organizāciju un sakārtos vidi, pārvietojoties pa Kundziņsalas un Sarkandaugavas teritoriju.
Būvdarbi tiek veikti pēc Rīgas domes sadarbībā ar Rīgas brīvostas pārvaldi pasūtījuma, un projekts ir līdzfinansēts no Eiropas Savienības fondiem. Kopējais KF finansējums ir 4,5 miljoni eiro, un finansējuma saņēmējs ir Rīgas brīvostas pārvalde.
Būvprojekts paredz 863,5 metrus gara pārvada izbūvi, kas savienos Tvaika ielu ar Kundziņsalas publisko teritoriju un Rīgas brīvostas industriālo teritoriju abos Sarkandaugavas attekas krastos. Pārvads atbilstoši trases plānam šķērsos trīs dzelzceļa sliežu ceļus, virszemes naftas cauruļvadu divās vietās, kā arī Sarkandaugavas atteku, secīgi pieslēdzoties Tvaika ielai un iepriekš izbūvētajam Daudersalas pārvadam.
Projekta ietvaros tiks izbūvēta gājēju ietve, riteņbraucēju un transportlīdzekļu ceļu tīkls ar satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem, kā arī uzstādīti labiekārtojuma elementi. Ūdensatvades nodrošināšanai tiks pārbūvēta esošā un izbūvēta jauna lietus kanalizācijas sistēma, kā arī izbūvētas infiltrācijas akas vai gūlijas.
Pārvadam būs būtiska nozīme kravas transporta novirzīšanai no pilsētas centra, veidojot apvedceļus (savienojums ar Daudersalas pārvadu, Austrumu maģistrāli, Dienvidu tiltu un Čakstes gatvi). Pārvada izbūve uzlabos satiksmes organizāciju un sakārtos vidi, pārvietojoties pa Kundziņsalas un Sarkandaugavas teritoriju.
Būvdarbi tiek veikti pēc Rīgas domes sadarbībā ar Rīgas brīvostas pārvaldi pasūtījuma, un projekts ir līdzfinansēts no Eiropas Savienības fondiem. Kopējais KF finansējums ir 4,5 miljoni eiro, un finansējuma saņēmējs ir Rīgas brīvostas pārvalde.

Daudzdzīvokļu dzīvojamā ēka Rīgas vēsturiskajā centrā Heart of Hanza
Rīgas vēsturiskajā centrā, UNESCO Pasaules kultūras mantojuma aizsardzības zonā, top A klases daudzdzīvokļu dzīvojamā ēka Heart of Hanza ar atsevišķām komercplatībām –mūsdienīga, septiņu stāvu ēka ar 127 dzīvokļiem, kuru platība ir no 45 līdz pat 350 m². Objektā veikti “nulles” cikla darbi — izbūvēti 968 pāļi, tostarp 13 metrus dziļa sekanto pāļu atbalstsiena, kas kalpo kā pazemes stāvvietas norobežojošā un nesošā konstrukcija. Šis risinājums pasaulē ir atzīts kā viens no visefektīvākajiem nesošām norobežojošām konstrukcijām. Ēkas nesošās konstrukcijas veido monolītas dzelzsbetona sienas, sijas un pārsegumi, savukārt pagalma daļā pazemes stāva pārsegums izbūvēts no saliekamiem paneļiem. Projekta attīstītājs — LNK Properties, arhitektūras un interjera dizaina autori — AB3D. Ēku plānots nodot ekspluatācijā 2026. gada sākumā.
bottom of page
